Monday, April 27, 2009

Terkangkang...

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar.

Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang. Pelajar A kata, "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry!". Pelajar B pulak kata, " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki...". Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?". Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.


Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...





-THE END-


Hahahahahahahah.. LOL.. xD

4 comments:

meera said...

Yekkk pengotor

haziq said...

hahahahah.. lawak gila weyy.. xDD

nina said...

ewwwww, kotor gilaaaa xD

maria meina said...

yahh gila geli weh ;D